mandag 7. juli 2008

Sommer?

Sommer? Litt av hvert det. Her er det 11,3 grader. Lillesøster Trine var nettopp så vennlig å ringe for å fortelle meg hvordan det er på den italienske riviera. Der var det IKKE 11,3 grader...
Men, jammen har det sine fordeler å ha det kaldt og vått:
1) Jeg trenger ikke vanne plen eller blomster 2) Jeg kan, dessverre, ikke male huset 3) Jeg trenger ikke bekymre meg over hvordan kroppen passer inn i bikinien 4) Jeg har en utmerket grunn til å holde meg innendørs i selskap med hengekøye, flatskjerm og dvd'er 5) Jeg kan droppe stranda og heller reise til Ingebjørg og spise sushi
Så, alt i alt har man det helt utmerket!

1 kommentar:

Trine sa...

Søsteren fra rivieraen er tilbake i gamlelandet og hauger med jobb og en følelse av at hun aldri skulle tatt ferie.... I sitt neste liv håper hun at hun vil bli lærer med 7 ukers sommerferie...;o)
Skitt fiske!